ارائه خدمات کارواش رایگان برای زائران توسط سایپا
کد خبر: ۳۲۳۹۷ | تاریخ انتشار : ۱۶-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

امداد خودروسایپا امسال و در طرح اربعین، علاوه بر ارائه خدمات امدادی رایگان به خودروهای زائرین، برای اولین بار اقدام به برپایی کارواش رایگان ویژه خودروهای زائرین اباعبدالله در بازگشت از کربلای معلی کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدرضا اشراقیان، رئیس ستاد اربعین شرکت امدادخودروسایپا با بیان این مطلب، گفت: با موافقت ستاد کل اربعین کشور، امسال و برای اولین بار گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زائرین اباعبدالله(ع)، علاوه بر ارائه خدمات امدادی رایگان به خودروهای زائرین و همچنین برپایی موکب، در سه مکان از پایانه مرزی مهران (پارکینگ بزرگ اربعین) اقدام به برپایی کارواش رایگان به صورت شبانه روزی برای خودروهای زوار الحسین(ع) کرده است.

او افزود: در بازدیدهای میدانی که استاندار ایلام از کارواش های ایجاد شده در پارکینگ بزرگ شهر مهران داشت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام جدید گروه سایپا اعلام و تاکید کرد که امیدواریم این خدمت جدید را در سال های آینده در تمامی پایانه های مرزی برای زائران امام حسین(ع) ارائه دهیم.

اشراقیان تصریح کرد: امدادخودرو سایپا علاوه بر تمرکز بر امدادرسانی به خودروهای هموطنان، در موکب حبیب ابن مظاهر امداد خودروسایپا روزانه با توزیع مواد غذایی و آب آشامیدنی پذیرای زائرین اباعبدالله الحسین و عاشقان مکتب حسینی بوده است.

گفتنی است، طرح خدمات و امداد اربعین حسینی گروه خودروسازی سایپا از ۶ شهریور آغاز و تا پایان ۱۷ شهریورماه ادامه دارد و زائران گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل کنند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=32397

دیدگاه شما

آخرین اخبار