برنامه‌ریزی گلتاش برای افزایش بازارهای جهانی جدید
کد خبر: ۴۱۷۵۳ | تاریخ انتشار : ۱۴-۱۱-۱۴۰۲ - ۷:۲۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: گلتاش در سال ٢٠٢٣ موفق شد به قزاقستان، قرقیزستان، لبنان و امارات محصولات خود را صادر کند و در سال جاری نیز برای افزایش بازار های جهانی جدید برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهرداد فیض‌پور،مدیرعامل شرکت گلتاش به تشریح دستاوردهای این شرکت در حوزه صادرات پرداخت و گفت: صادرات موتور محرکه اقتصاد یک کشور است و فعالیت‌های صادراتی بنگاه‌ها موجب ارزآوری و تزریق ارز با منشأ خارجی به اقتصاد داخلی، تراز تجاری مثبت و بهبود رشد اقتصادی می‌گردد.

وی اضافه کرد: بنگاه‌هایی که فعالیت صادراتی بیشتری دارند از نشاط عملیاتی و اقتصادی بهتری برخوردارند و منحنی عمر این نوع بنگاه‌ها به‌دلیل ارتباط با بازارهای بین‌المللی، به‌شرط داشتن استراتژی‌های مناسب، با رشد بادوام‌تری روبرو خواهند بود.

مدیرعامل شرکت گلتاش خاطرنشان کرد: جدا از مزیت‌های اقتصادی و عملیاتی صادرات برای شرکت گلتاش، صادرات برای شرکت‌های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر یک الزام است، با توجه به دستور مدیرعامل بهشهر، صادرات محصولات برای شرکت گلتاش در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: در شرایط شدیداً رقابتی بازارهای جهانی، علی‌رغم محدودیت‌های موجود در نوع محصولات صادراتی، در سال ٢٠٢٣ شرکت گلتاش موفق شد قزاقستان، قرقیزستان، لبنان و امارات را به چرخه مشتریان صادراتی خود اضافه کند و در سال جدید برنامه‌ریزی برای افزایش فعالیت صادراتی و ارزآوری بیشتر برای شرکت صورت گرفته است.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=41753

دیدگاه شما

آخرین اخبار