پرونده شرکت‌های خودرویی قزوین به مساله ملی تبدیل شد
کد خبر: ۴۲۶۰۱ | تاریخ انتشار : ۲۹-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی
استاندار قزوین:

استاندار قزوین گفت: مسئله شرکت‌های خودرویی از حیث ابعاد و بزرگی مشکلات پیش آمده برای مردم تبدیل به یک مساله ملی شده است و موضوعات به سطح ملی منعکس شده و مورد پیگیری ملی است.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدمهدی اعلایی در نشست با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص برخورد با مدیران ناکارآمد  گفت: مدیریت جوهره تحول و پیشرفت است و رکن مدیریت در تعالی جوامع از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه خیلی ساده و بدون عمق به مدیران بتازیم قطعا رفتاری در مدار توسعه نیست.

استاندار قزوین ادامه داد: باید همه جوانب مدیران ارزیابی شوند و عملکرد آن‌ها مورد سنجش قرار بگیرد، موضوعی که در استان هم دنبال می‌شود و بعد از دهه فجر، یک کارگروه مسئول ارزیابی مجدد مسئولان استانی شده‌اند و مسئولان در صورت نیاز تغییر خواهند کرد یا تیم مدیریتی‌شان تقویت خواهد شد .

وی بیان کرد: درگذشت نوجوانان بسکتبالیست واقعا ناراحت کننده بود و قلب‌ها را به درد آورد و به خانواده‌های آن‌ها تسلیت می‌گوییم و با این عزیزان ابراز همدردی می‌کنیم، در این زمینه مجموعه مدیریتی استان پیگیری‌های زیادی را با مجموعه مدیریتی استان مرکزی برای بهبود وضعیت درمان و انتقال آن‌ها به تهران انجام داد و مدیرکل ورزش و جوانان استان در بیمارستان حضور پیدا کرد ولی متاسفانه منجر به نتیجه مثبتی نشد و ۲ بسکتبالیست با استعداد و آینده‌دار قزوین از بین ما رفتند، مجموعه مدیریتی استان قطعا این موضوع را پیگیری خواهد کرد و در این زمینه در کنار این خانواده‌های عزیز خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: برای پیگیری و برطرف شدن مسئله عظیمیه، معاون عمرانی استاندار ساعت‌های زیادی را در پایتخت صرف پیگیری حل این مشکل قدیمی استان کرد و بعضا ساعت‌ها پشت در مدیران ارشد ملی نشست و بعضا با تواضع به خاطر حل مشکل مردم به خواهش از کسانی در پایتخت پرداخت که سطح سازمانی بسیار پایین‌تری از آن‌ها داشتند.

وی ادامه داد: بالاخره پس از نزدیک به ۲ سال تلاش این مسئله به شکل متعهدانه‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی دولت مردم حل شد و امیدواریم به زودی به مرحله ساخت و ساز در این شهرک برسیم .

اعلایی گفت: در موضوع شرکت‌های خودرویی، رسیدگی به پرونده در اختیار دستگاه قضا است، ولی مجموعه مدیریتی استان نگاه‌هایی را در خصوص پرداخت به موضوع داشت و نگاه‌های خود را به دستگاه‌های ملی قضایی و اجرایی مطرح کرد ولی به طور کلی پیچیدگی پرونده بالا است و نیازمند حوصله بیشتری است.

وی ادامه داد: تا دستگاه قضا مسائل را حل کند، مجموعه مدیریت اجرایی استان دخالتی در رسیدگی به پرونده غفاری ندارد ولی هر کجا که نیاز باشد به دستگاه قضایی کمک خواهیم کرد تا زمینه برای حل موضوع در مسیر قضایی فراهم شود .

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: درخواست مجموعه مدیریت اجرایی استان ورود بیشتر دستگاه قضا در سطح ملی برای کمک به حل مساله است.

وی اضافه کرد: قطعا چون مختصات پرونده خیلی بزرگ است، نیازمند امکانات بیشتر و استفاده از تجربیات رسیدگی به پرونده‌های مشابه در کشور است که ما این موضوع را مدام به سطوح ملی منعکس کرده‌ایم و باز هم در این خصوص مداومت خواهیم داشت.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=42601

دیدگاه شما

آخرین اخبار