رولزرویس کلاسیک بازیگر «بازی تاج و تخت»
کد خبر: ۴۲۶۱۳ | تاریخ انتشار : ۲۹-۱۱-۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جیسون موموآ ، هنرپیشه و دوست دار خودرو، به تازگی رولزرویس فانتوم ۲ مدل ۱۹۲۹ خود را به ماشینی الکتریکی تبدیل کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛موتور اصلی فانتوم، یک موتور ۷.۷ لیتری درون سوز با قدرت ۴۰ تا ۵۰ اسب بخار بود و گیربکس ۴ سرعته دستی اورجینال با یک موتور الکتریکی با یک گیربکس تک سرعته معمولی جایگزین شده است. موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می کند و انرژی خود را از یک باتری ۹۳ کیلووات ساعتی که در ساختار موجود خودرو قرار دارد، می گیرد.

بر اساس گزارش روزیاتو، رولز رویس به خاطر خیلی از چیزها مشهور است، اما عدم تولید صدا یکی از مشهورترین ویژگی های آن ها است. در حالی که ساکت بودن موتورهای الکتریکی امری بدیهی است و قرار دادن عایق کافی در محفظه موتور برای ساکت کردن یک پیشرانه ۶ سیلندر یا V – ۱۲ غول پیکر مسلماً قابل توجه است، جالب است بدانید که فانتوم آقای آکوامن به همان اندازه که نامش نشان می دهد، بی صدا است.

رولزرویس کلاسیک بازیگر «بازی تاج و تخت»

این موتورهای الکتریکی همچنین به این مدل کلاسیک قدرتی برابر با ۲۰۱ اسب بخار می دهند که بیش از چهار برابر موتور اصلی ۹۶ ساله آن است. این تبدیل با سه حالت رانندگی همراه است، هرچند حالت “اسپرت” برای خودرویی که در سال ۱۹۲۹ با چرخ های بسیار باریک ساخته شده، انتخاب عجیبی است و جالب است که ببینیم لاستیک محدود چگونه به یک موتور نسبتاً قدرتمند با واکنش سوپاپی تهاجمی پاسخ خواهد داد.

در مورد برد، برآورد تقریبی فعلی ۲۴۰ کیلومتر است. اگرچه برد موتور الکتریکی می تواند با چیزهایی مانند میزان وزنی که یک خودرو حمل می کند، سطحی که بر روی آن حرکت می کند و حتی چگالی هوایی که در آن حرکت می کند، بسیار متفاوت باشد.

با اینکه این خودرو پیشرانه ای بسیار مدرن دارد، اما بیشتر ویژگی های آن یا حفظ شده اند یا برای کار با موتور جدید و در عین حال اصیل سازگار شده اند. رولز رویس ها هنوز هم به خاطر ویژگی های سفارشی و اجزای دست ساز خود معروف است، اما به هر حال در گذشته، تمام خودروها با دست ساخته می شدند. فانتوم ۲ مدل ۱۹۲۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست و از بدنه بسیار زیبایی بهره می برد که توسط شرکت HJ Mulliner & Co انجام شده است. به نظر می رسد که نسخه موموآ نیز تقریباً از لحاظ بدنه دست نخورده زیرا نیازی به این کار نبوده است. تنها کاری که آن ها واقعا انجام داده اند، اضافه کردن یک جعبه صوتی به شکل یک سیستم صوتی است که در زیر قاب محافظ دوران ممنوعیت فروش مشروبات الکلی قرار گرفته است.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=42613

دیدگاه شما

آخرین اخبار