پشتیبان شما به وسعت ایران: کمپین امداد نوروزی فونیکس
کد خبر: ۴۳۷۴۳ | تاریخ انتشار : ۲۱-۱۲-۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در بازار رقابتی خودرو امروز، نمی توان اهمیت تجربه مشتری را نادیده گرفت. یکی از اجزای اصلی این تجربه کیفیت خدمات پس از فروش است.

به گزارش ماشین نیوز ؛فونیکس به عنوان یک بازیگر پیشرو در صنعت، این واقعیت را به خوبی درک می‌کند و به ارتقای خدمات پس از فروش خود برای ارائه یک تجربه بی نظیر برای مشتری، متعهد است.

گسترش ناوگان و ایستگاه‌های  امداد

به عنوان بخشی از تعهد مستمر خدمات پس از فروش فونیکس در خصوص رضایت مشتری، این واحد خودروهای بیشتری را به ناوگان امداد جاده‌ای خود اضافه کرده است. گسترش ناوگان، خدمات سریعتر و کارآمدتری را برای مشتریان تضمین می‌کند. در کمپین نوروزی سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که کمک همیشه در دسترس است و مشتریان می توانند از طریق این آدرسspa.radshid.com  (۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین) مکان خود را به صورت لحظه‌ای به این واحد اعلام کنند.

پوشش سراسری

خدمات پس از فروش فونیکس اکنون تمامی استان های کشور را پوشش می دهد. این پوشش سراسری گواهی بر تعهد فونیکس به مشتریان خود است و تضمین می کند که آنها می توانند در هر کجا که هستند به خدمات فونیکس دسترسی داشته باشند.

دوره امداد نوروزی

فونیکس با درک اهمیت تعطیلات نوروزی، بازه زمانی امدادی را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اعلام کرده است. در این مدت، مرکز تماس فونیکس به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ پاسخگو خواهد بود.

مراکز خدمات پس از فروش حتی در روزهای تعطیل فعال هستند

در اقدامی که نشان از توجه فونیکس به مشتریان است، بخشی از مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان می توانند در هر زمان که به پشتیبانی نیاز داشته باشند، حتی در طول تعطیلات، روی فونیکس حساب کنند.

پشتیبان شما به وسعت ایران

کمپین امداد جاده‌ای فونیکس که با شعار «پشتیبان شما به وسعت ایران» شناخته می‌شود، نویدبخش خدمات پس از فروش قابل اعتماد و کارآمد فونیکس در سراسر کشور است.

در پایان، کمپین نوروزی امداد جاده‌ای فونیکس، یک ابتکار جامع با هدف بهبود هر چه بیشتر تجربه مشتری است. با ناوگان گسترده امداد جاده‌ای، افزایش تعداد ایستگاه های  امداد، پوشش سراسری، مرکز تماس ۲۴ ساعته، مراکز خدمات فعال در طول تعطیلات و قرعه کشی هیجان انگیز، استاندارد تازه‌ای را در خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=43743

دیدگاه شما

آخرین اخبار