خودروهای ولوو با شارژ سریع در راه است
کد خبر: ۴۳۸۰۵ | تاریخ انتشار : ۲۲-۱۲-۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت خودروسازی ولوو با سرمایه‌گذاری بر روی فناوری Breathe Battery به سرعت شارژ خودروهای الکتریکی تا ۳۰ درصد دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛این دو شرکت امروز سه‌شنبه (۱۲ مارس) اعلام کردند که ولووکارز در استارت‌آپ بریتانیایی Breathe Battery Technologies سرمایه‌گذاری کرده است و از نرم‌افزار باتری خود برای کاهش ۳۰ درصدی زمان شارژ نسل بعدی خودروهای الکتریکی خود استفاده خواهد کرد.

این خودروساز میزان سرمایه‌گذاری صندوق فناوری ولوو کارز را فاش نکرد. فناوری Breathe در دو تا سه سال آینده روی خودروهای الکتریکی جدید ولوو در دسترس خواهد بود.

یکی از چالش‌های اصلی خودروسازان این است که اگرچه شارژرهای سریع می‌توانند برق خودروهای الکتریکی را سریع‌تر تامین کنند، نرم‌افزار این خودروها اغلب مصرف برق را محدود می‌کند تا باتری را از داغ شدن بیش از حد یا آسیب‌دیدگی محافظت کند.

طبق گزارش رویترز، محصول نرم افزاری دیگر Breathe که در حال حاضر در ۲۷ مدل از گوشی‌های هوشمند اوپو موجود است، به دوام بیشتر باتری ها و عملکرد در سطوح اوج برای مدت طولانی‌تری کمک می کند. مدیرعامل Breathe گفت در حال کار بر روی عرضه این محصول برای باتری های خودروهای الکتریکی است زیرا افزایش عمر باتری و عملکرد از اولویت‌های اصلی خودروسازان است.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=43805

دیدگاه شما

آخرین اخبار