پیام تبریک مدیرعامل سایپا به مناسبت ماه رمضان
کد خبر: ۴۳۹۱۹ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۲-۱۴۰۲ - ۷:۲۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی، فرا رسیدن بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت الهی را به تمام مسلمانان جهان، خصوصا همکاران گروه خودروسازی سایپا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛در پیام تبریک جواد توسلی مهر آمده است:

خداوند تبارک و تعالی می ‏فرماید: “یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ‌. ای کسانی که ایمان آورده‏ اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده ‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید.(سوره بقره آیه ۱۸۳)

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه، ماه عبادت و بندگی، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی را به تمام مسلمانان جهان خصوصا همکاران گروه خودروسازی سایپا که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی ترین هدف خود می‌دانند و خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، تبریک و تهنیت می گویم.

رمضان، ماه عبادت‌، نیایش‌ و بندگی‌های خالصانه است و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه خود را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

امیدوارم در پرتو الطاف خداوند متعال، در این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه، قدم برداریم. از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای جمیع مسلمانان خصوصاً ملت شریف ایران، در این ماه مبارک رحمت، مغفرت و حسن عاقبت مسألت می نمایم.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=43919

دیدگاه شما

آخرین اخبار