- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

مدل تمام چرخ متحرک BMW M2 در صف ورود به بازار

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛نسل بعدی خودروی BMW M۲ با معرفی رسمی و کامل برای اکتبر امسال برنامه ریزی شده است، البته این مدل تا آوریل ۲۰۲۳ به فرو نمی‌رسد.

این خودرو به صورت چهار چرخ متحرک در دسترس است. همچنین این خودرو موتور و ترمز‌های خود را از M۴ گرفته و به نظر می‌رسد حتی چیز‌های بیشتری را نیز از این خودرو قرض گرفته است.

این اولین بار است که در مورد یک خودروی M۲ xDrive می‌شنویم و این اطلاعات از یک سند فنی بی ام و به بیرون درز کرده است، که نشان می‌دهد یک نسخه تمام چرخ متحرک از M۲ به بازار خواهد آمد.

با توجه به پستی در Bimmerpost، سیستم xDrive این خودرو، مشابه سیستم مورد استفاده در M۴ Coupe xDrive خواهد بود. توضیح مختصری در این برگه سند، نوید “کشش فوق‌العاده” و “دینامیک رانندگی بهبود یافته بیشتر” را می‌دهد.

مدل تمام چرخ متحرک BMW M2

سند فاش شده نحوه عملکرد سیستم AWD BMW را توضیح می‌دهد و می‌گوید حداکثر گشتاور قابل انتقال ۹۵۹ پوند فوت (۱۳۰۰ نیوتن متر) است. شرکت‌های تیونینگ احتمالاً از شنیدن این موضوع خوشحال خواهند شد، زیرا این رقم بسیار بالاتر از چیزی است که انتظار می‌رود M۲ جدید عرضه کند. به عبارت ساده، پس از عرضه این مدل، فضای کافی برای ارتقاء عملکرد آن وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران