برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان درسایپا
کد خبر: ۱۰۱۲۶ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۵-۱۴۰۱ - ۷:۰۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

همزمان با سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و شهادت فرزند ایشان حضرت سیدالساجدین امام زین العابدین(ع) ، کارکنان سایپا در عزای شهادت امام شهیدان و هفتاد و دوتن از یاران باوفایش، همراه با اهل بیت (ع) به سوگ نشستند.

به گزارش ماشین نیوز ؛کارکنان، مدیرعامل و جمعی ازمدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، در دوازدهمین روز از ماه محرم و در روز شهادت امام سجاد(ع)، همچون سال های گذشته درسوگ امام شهیدان به عزاداری پرداختند.

درطول مسیر این مراسم که در شرکت سایپا برگزار شد، عزاداران با حمل بیرق‌ها همراه با نوحه‌خوانی، در سوگ شهادت ابا عبدالحسین (ع) و یاران با وفایش، یاد و خاطره شهدای کربلا و مصایبی که بر اهل بیت(ع) گذشت را گرامی داشتند.
بر این اساس کارکنان سایپا در قالب دستجات سینه‌زنی به عزاداری پرداخته و مداحان با نوحه خوانی در رسای اهل بیت (ع) جلوه‌ زیبایی از عشق به اباعبدالله الحسین (ع) واهل بیت ایشان را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم که پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) فضای سایپا را عطر آگین و متبرک کرده بود جلوه ای خاص به مراسم داده و فضایی روحانی و ویژه ای در طول مسیر برگزاری ایجاد شد و کارکنان با تبرک کردن این پرچم ابراز ارادت بیشتر خود به امام شهدا را به منصه ظهور رساندند.
این مراسم در جوار مزار متبرک شهید گمنام با سینه زنی و مداحی و قرائت فاتحه برای این شهید بزرگوار به پایان رسید.
برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=10126

دیدگاه شما

آخرین اخبار