اهتمام در بکارگیری تمام ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای برای کاهش فشار اقتصادی بر هموطنان
کد خبر: ۱۰۶۲ | تاریخ انتشار : ۰۶-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با تاکید براینکه اولویت بهبود سبد معیشتی هموطنان است، افزود: اعضای اتحادیه تمام ظرفیت های خود را برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم همچون گذشته بکار می گیرند.

به گزارش ماشین نیوز ،منصور عالی پور رییس اتحادیه در حاشیه بازدید از شرکت گلستان و فروشگاه تخفیفی هفت که بهمراه حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف صورت گرفت، گفت: شفافیت مالی مکانیزه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای حُسن نیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مردم  است و  همواره در کنار سایر صنوف سراسر کشور با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و توزیع به موقع کالا به مردم و همراهی با سیاستهای دولت پیش قدم بوده و هستند.

عالی پور با بیان اینکه بیش از ۹ هزار شعبه تحت پوشش این اتحادیه در سراسر کشور به خدمت رسانی به هموطنان مشغول هستند، افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر بصورت مستقیم در فروشگاه های تحت پوشش مشغول فعالیت هستند در همین رابطه ما از دولت انتظار داریم با توجه به نقش آفرینی مهمی که فعالین این صنعت در برهه های مختلف ایفا کرده و اجرای موفق طرح های دولت در تنظیم بازار کشور، موانع فعالین این صنعت را در جهت خدمت رسانی در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم و مرزی برای رفع محرومیت زدایی را برطرف کند.
در ادامه حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، فعالان اقتصادی و بازاریان کشور در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همراهی بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان و اصناف کشور در شرایط خطیر اقتصادی و تحریم های ظالمانه، افزود: هدف بسیج اصناف از ورود جدی به حوزه نظارت بر بازار در کنار و همراه دولت، احصای سریع موانع پیش‌روی تولیدکنندگان و موارد ضعف در چرخه توزیع است و در این راستا بدون اغماض مشکلات  و موانع احصا شده در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح و بررسی می شود.
وی  همچنین بر لزوم حمایت دولت و هم‌افزایی تولیدکنندگان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در شهرستان‌ها برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود، با اجرای سیاستهای صادقانه دولت مردمی سیزدهم هر چه سریعتر شاهد گره‌گشایی اقتصادی خصوصا در سفره مردم شریف ایران باشیم. وی همچنین بر حمایت از واحدهای صنفی که به صورت مویرگی در خدمت مردم هستند، تاکید نمود.
شایان ذکر است هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و رییس سازمان بسیج اصناف در راستای آسیب‌شناسی از مشکلات چرخه تولید تا توزیع در قالب بازدید میدانی از شرکت‌های تولیدی از شرکت تولیدی گلستان بازدید نمودند و ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند معنوی مرحوم گرامی یزدی بنیانگذار در جریان روند فعالیت‌ها و موانع پیش روی تولید قرار گرفتند.
........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1062

دیدگاه شما

آخرین اخبار