ساخت ماشین با آهن های قراضه + تصاویر
کد خبر: ۱۰۸۷ | تاریخ انتشار : ۰۷-۱۱-۱۴۰۰ - ۹:۱۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مرد با استعداد هندوستانی که با آهن های قراضه یک خودروی جیپ ساخته بود از کارآفرین شهیر این کشور جایزه ای ارزنده دریافت کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ مرد خلاق و مبتکر هندوستانی که با آهن‌های قراضه یک خودروی جیپ ساخت، پاداشی ارزشمند را از «آناند ماهیندرا»، کارآفرین مشهور هندوستانی دریافت کرد. بنا به گزارش Indian Express، آقای ماهیندرا که همیشه حامی ذهن‌های خلاق و مبتکر است از طرف شرکت خود به این هموطن با استعدادش یک خودروی شاسی بلند هدیه داد.

«داتاترایا لوهار»، مبتکر هندوستانی اهل روستای دِوراشتره واقع در ایالت ماهاراشترا با بازسازی بخش‌های کهنه و همچنین استفاده از آهن‌های قراضه موفق به ساخت یک خودروی جیپ شده بود. انتشار تصاویری از خودرویی که آقای لوهار ساخته بود مورد توجه رئیس شرکت ” گروه ماهیندارا ” قرار گرفت. خودروی لوهار با موتور دوچرخ و همچنین لاستیک‌های ریکشا ساخته شده بود و شبیه به یک جیپ به نظر می‌رسید.

آقای ماهیندرا با انتشار یک توئیت نوشت: «من شخصا یک خودروی بولیرو را برای تعویض با خودروی وی پیشنهاد می‌دهم. از آنجایی که آقای ماهیندرا قول داده بود که در صورت قبول پیشنهاد این مبتکر آن را اطلاع رسانی کند او روز سه شنبه با یک توئیت حساب خود را بروزرسانی کرد. ماهیندرا در این توئیت با انتشار تصاویری از قبول پیشنهادش توسط لوهار خبر داد و نوشت که یک خودروی بولیرو شاسی بلند نو به وی تحویل داده شده است.

انتشار این توئیت و اقدام جالب این سرمایه دار هندوستانی با واکنش کاربران در این کشور نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این اقدام الهام بخش مردم هند برای انجام نوآوری‌های تازه خواهد شد. حتی در پایین‌ترین سطح این اقدام شما واقعا عالی بود.» کاربر دیگر نوشت: «آقای ماهیندرا اقدام شما در تشویق مبتکران که بیشتر آن‌ها از طبقات پایین جامعه هستند ستودنی بود. این یک اقدام باشکوه است.»

آهن های قراضه

مرد مبتکر

تولید خودرو

ساخت ماشین

 منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1087

دیدگاه شما

آخرین اخبار