تشکیل جلسه ویژه هیات مدیره سایپا
کد خبر: ۱۲۴۶ | تاریخ انتشار : ۱۱-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی
در پی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام شد؛

در پی بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون شرایط صنعت خودرو کشور و نارضایتی به حق مردم از کیفیت خودروهای داخلی، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح امروز با تشکیل جلسه فوق‌العاده، تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی جهت افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات این گروه خودروسازی را آغاز کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ در این جلسه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه «ایجاد سند نقشه راهبردی صنعتی» و «شتاب گرفتن تولید، اشتغال و پیشرفت کشور» به عنوان محورهای اصلی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این جلسه با اشاره به برنامه‌های اعلام شده خود طی چند هفته گذشته یک بار دیگر بر «تولید اقتصادی» محصولات تاکید کرد و گفت: تنها راهی که می‌توان بر اساس آن به افزایش کیفیت و کاهش قیمت رسید، تولید اقتصادی محصول است.

«محمدعلی تیموری» با بیان اینکه نگرانی درباره کیفیت و قیمت تمام شده محصولات دغدغه اصلی مدیران جدید سایپا است، افزود: این گروه خودروسازی هم‌سو با راهبرد اقتصادی دولت سیزدهم و در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری که متاسفانه به درستی به آن توجه و پرداخته نشده، نقشه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقاء کیفیت محصولات و استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت خودرو را با جدیت دنبال خواهد کرد.

تیموری افزود: هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا باید روی یکی از محصولات تولیدی تمرکز داشته باشند و به جای تنوع کاذب، تولید انبوه، با کیفیت و اقتصادی محصولات را دنبال کنند.

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1246

دیدگاه شما

آخرین اخبار