عذرخواهی رئیس شرکت خودروسازی از کشاورز
کد خبر: ۱۲۸۶ | تاریخ انتشار : ۱۲-۱۱-۱۴۰۰ - ۷:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

پس از توهین مدیر فروش شرکت خودروسازی ماهیندرا در هند به یک کشاورز، رئیس این شرکت ضمن دلجویی یک خودروی شاسی بلند به این فرد هدیه داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛یک کشاورز اهل ایالت کارناتاکا هند که حین حضور در نمایشگاه خودرو شرکت خودروسازی ماهیندرا از سوی مدیر فروش مورد توهین قرار گرفته بود، ضمن عذرخواهی مدیرعامل از او، یک خودروی شاسی بلند بولیرو تحویل گرفت.

 کِمپِگوودا اهل منطقه توماکورا هند چند روز پیش با دوستانش برای خرید یک خودروی وانت بار به یکی از نمایشگاه‌های خودرو شرکت ماهیندرا مراجعه کره بودند که با رفتار نامناسب مدیر فروش این نمایشگاه مواجه شدند. مدیر فروش نمایشگاه با توجه به ظاهر این کشاورز و دوستانش به او گفته بود به نظر نمی‌رسد او پول کافی برای خرید خودرو از این نمایشگاه داشته باشد. بنا به گفته کِمپِگوودا این مدیر فروش به وی گفته بود: “تو حتی ۱۰ روپیه در جیبت نداری، چه برسد به ۱۰ هزار روپیه برای خرید خودرو.”

این کشاورز که از رفتار مدیر فروش عصبانی شده بود با به چالش کشیدن رفتار فروشنده اعلام کرد ۳۰ دقیقه بعد با ۱۰ هزار روپیه برای خرید یک خودروی شاسی بلند به این فروشگاه باز خواهد گشت و وی باید در همان لحظه یک خودروی شاسی بلند به او تحویل دهد. کِمپِگوودا ۳۰ دقیقه بعد با ۱۰ هزار روپیه به نمایشگاه بازگشت، اما مدیر فروش نتوانست خودرو را به وی تحویل دهد.

توئیت شرکت خودروسازی

پس از این حادثه یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری از کاربران با تگ کردن «آناد ماهیندرا»، رئیس گروه خودروسازی ماهیندرا از وی خواستند تا در این مورد اظهار نظر کند. ماهیندرا گروپ اعلام کرد ضمن بررسی این موضوع، اقدامات مناسب را در این باره انجام خواهد داد.

«آناند ماهیندرا»، رئیس این گروه در توئیتر نوشت که حفظ کرامت انسانی و فردی یکی از ارزش‌های اصلی شرکت متعلق به او است. وی افزود: “هرگونه انحراف از این فلسفه با فوریت فراوان رسیدگی خواهد شد.”

خودرو و صاحبش

در تاریخ ۲۸ ژانویه گروه ماهیندرا از مشتری به خاطر نحوه رفتار با او عذرخواهی کرد. در این توئیت آمده است: :همانطور که قول داده بودیم اقدامات مناسب را انجام دادیم و موضوع حل شد. مایلیم از آقای کِمپِگوودا به خاطر انتخاب ما تشکر کنیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1286

دیدگاه شما

آخرین اخبار