فناوری BlueCruise از خودروی رپتور فورد حذف شد
کد خبر: ۱۲۸۸ | تاریخ انتشار : ۱۲-۱۱-۱۴۰۰ - ۸:۱۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جدیدترین گزارش ها حاکی از این است که فناوری BlueCruise در مدل های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ رپتور F-۱۵۰ فورد در دسترس نخواهد بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛ به تازگی خبر بدی برای صاحبان خودروی F-۱۵۰ Raptor فورد منتشر شده که می‌گوید این پیکاپ رویایی یکی از بزرگترین نوآوری‌های فورد در دهه گذشته را از دست خواهد داد.

  گفته می‌شود رپتور که می‌تواند اساساً به هر نقطه‌ای در خارج از جاده برود و حتی پرش‌های کوچک هم داشته باشد، بسته کمکی بلوکروز را نخواهد داشت.

فورد همیشه می‌خواست برای خودرو‌های F-۱۵۰ رپتور مدل‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، فناوری بلوکروز را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و حتی به آن‌ها اجازه داد تا این ویژگی را در هنگام سفارش خودرو، انتخاب کنند و قرار بود این فناوری در آینده در دسترس مشتریان قرار گیرد. اما گویا این اتفاق انجام شدنی نیست و این مدل از خودرو‌ها از این ویژگی استفاده کنند.

البته گزارش شده که شرکت فورد ناامیدی مشتریان را درک می‌کند و روی طرحی کار کرده است تا به مشتریانی که مشتاقانه منتظر قرار گرفتن BlueCruise در F-۱۵۰ Raptors خود بودند، غرامت بدهد.

خودروی رپتور فورد

برای مشتریان رپتور ۲۰۲۱، فورد کل هزینه کیت آماده سازی BlueCruise را بازپرداخت می‌کند و برای مالکان مدل ۲۰۲۲، فورد کل هزینه آپشن BlueCruise را برای مشتریانی که آن را به سفارش خود اضافه کرده اند، باز می‌گرداند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1288

دیدگاه شما

آخرین اخبار