مزایده خودروهای خارجی از فردا آغاز می شود
کد خبر: ۱۳۰۰۱ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت: این مزایده را از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم مهر آغاز می‌کنیم که تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ماشین نیوز ؛صاحب حجتی، در خصوص جزئیات مزایده ۱۰۶۲ خودرو در سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: اولین اطلاع‌رسانی را وزیر امور اقتصادی و دارایی در خوزستان اعلام کرد که بنا بود چنین کاری از طریق بورس کالا انجام شود، اما با پیگیری‌هایی که انجام شد، متوجه شدیم از طریق بورس عملی نیست و ناچار شدیم از طریق مزایده این ۱۰۶۲ خودرو را به فروش برسانیم و در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.
او افزود: به دلیل اینکه به روز برگزاری مزایده نزدیک می‌شویم، موضوع امضای الکترونیک باید مورد توجه قرار گیرد چرا که شرکت‌کنندگان در این مزایده حتماً باید ثبت نام کرده و گواهی امضای الکترونیک (توکن) را دریافت کنند و برای این کار نیز لازم است که به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کرده و این گواهی امضای الکترونیک را دریافت کنند تا بتوانند در این مزایده شرکت کنند.

قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این را هم گفت: این مزایده را از ساعت ۰۸:۰۰ روز پنجشنبه هفتم مهر ماه آغاز می‌کنیم و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز دوازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.
حجتی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند فهرست خودروها و شرایطی را که برای رویت خودروها برای مزایده الکترونیک عنوان شده است، در وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی http://eauc.setadiran.ir مشاهده کنند و از شرایط و خودروها مطلع شوند.

به گفته او، خریداران تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه دوازدهم مهر برای ثبت پیشنهاد قیمت در این سامانه وقت دارند و برای این کار و شرکت در مزایده ارائه کد ملی برای شخص حقیقی و کد اقتصادی برای شخص حقوقی به همراه شماره حسابی که قابل استفاده از طریق اینترنت باشد، الزامی است؛ همچنین برای مشاهده خودروها نیز در همه روزهای هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ اعلام کرده‌ایم که استان‌ها همکاری کنند تا خریداران از خودروها بازدید داشته باشند.
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآور شد: پیشنهادهایی که در سامانه مزایده الکترونیک ثبت شده باشد، روز شنبه شانزدهم مهرماه در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی شده و همان روز هم برندگان این مزایده معرفی خواهند شد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13001

دیدگاه شما

آخرین اخبار