تردد روان در اکثر جاده‌های کشور
کد خبر: ۱۳۰۸۲ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده های میانک و انارک وجود دارد و تردد در محورهای هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت به صورت رفت و برگشت روان است.

وی درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر در یکی از محورهای استان مازندران اظهار کرد: مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران ، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت انسداد جاده‌ها در کشور گفت:‌ تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان – ایرانشهر است و محور لاسم – ارجمند نیز به دلایل فصلی مسدود است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است. البته روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید سبب شود که رانندگان با سرعتی بیش از سرعت متوسط رانندگی کنند. لذا ضروری است که رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند. پرهیز از تجاوز به چپ نیز توصیه دیگری است که پلیس بر آن تاکید دارد و طبیعی است که در صورت مشاهده هریک از این تخلفات ماموران پلیس برابر قانون و مقررات با آن برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13082

دیدگاه شما

آخرین اخبار