- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

بازگشت اسپایکر به بازار با ۳ خودروی جدید

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛طبق جدیدترین گزارش ها، گروه خودروساز هلندی اسپایکر قرار است در سال ۲۰۲۲ با خودرو‌های موتور احتراق داخلی خودش و با کمک مالی گروهی آشنا از سرمایه گذاران روسی به بازار بازگردد.

دو سرمایه گذار اصلی در این معامله بوریس روتنبرگ و مایکل پسیس هستند. روتنبرگ مالک SMP Racing و BR Engineering است، در حالی که Pessis مالک مشترک SMP Racing Monaco و همچنین مالک Milan Morady SA در لوکزامبورگ و R-Company GmbH در آلمان است. این دو نفر پارسال هم می‌خواستند این کار را انجام دهند، اما موفق به امضای قرارداد نشدند و این امر باعث شد تا ویکتور مولر مدیرعامل اسپایکر، دوباره درخواست ورشکستگی کند.

مولر اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد: “توافق همکاری که امروز تایید کردیم نقطه شروعی برای بازسازی اسپایکر به عنوان یک تولید کننده خودرو‌های اسپورت با پایه‌ای محکم‌تر از همیشه است و اکنون با دسترسی کافی به منابع فنی و مالی بهتر، به سمت دستیابی به سوی اهداف بلند پروازانه تجاری خود هستیم.”

معارفه دوباره اسپایکر

گزارش‌ها حاکی از آن است که سه مدل Spyker C۸ Preliator، Spyker D۸ SUV Peking-to-Paris و Spyker B۶ Venator شرکت اسپایکر، به محض اینکه طرفین، قرارداد را به صورت کتبی و رسمی امضا کردند و حقوق مربوط به علامت تجاری آن‌ها تضمین شد، تولیدشان در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران