بازدید از خودروهای خارجی مزایده‌ای تا ۱۲ مهر
کد خبر: ۱۳۱۳۸ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: بازدید از خودروهای مزایده‌ای تا روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در ۹ استان کشور ادامه دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛هم‌زمان با دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر فروش خودروی سواری وارداتی رسوبی از طریق مزایده، با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان ستادی و استانی اموال تملیکی و با همکاری مرجع محترم قضایی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط مزایده ۱۰۶۲ خودروی رسوبی وارداتی به شماره ۵۶۵ از روز چهارشنبه گذشته کلید خورد و متقاضیان تا روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در ۹ استان می‌توانند از این خودروها بازدید به عمل‌آورند و سپس تا تاریخ ۱۵ مهرماه پیشنهادها قیمتی خود را در سامانه ستاد الکترونیکی دولت به ثبت برساند.

بازدید از این خودروها در استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، تهران، هرمزگان، فارس، قم، گیلان و آذربایجان شرقی انجام می‌شود.

برای شرکت در این مزایده الزامات قانونی وجود دارد که تمامی شرایط آن در تارنمای اموال تملیکی و سامانه ستاد الکترونیک دولت قابل‌مشاهده است. همچنین روز ۱۶ مهرماه نتایج و برندگان مزایده با حضور نمایندگان نهادهای مسئول و نظارتی اعلام خواهد شد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13138

دیدگاه شما

آخرین اخبار