حراج آخرین مدل خودرو جیمزباند با قیمت نجومی!
کد خبر: ۱۳۱۷۴ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

ماشین آخرین فیلم جیمز باند وقت مردن نیست – No Time to Die با قیمت چند میلیون دلاری فروخته شد. این خودروی خاص آرزوی همه طرفداران مامور ۰۰۷ است.

به گزارش ماشین نیوز ؛جیمز باند، محبوب‌ترین مامور مخفی جهان (البته در دنیای سینما!) همیشه به خودروهای خاصِ فراموش‌نشدنی خود شهرت داشته و به تازگی روی هم رفته ۳ خودرو از آخرین فیلم جیمز باند تحت عنوان «وقت مردن نیست» (No Time to Die) با قیمت‌های چشمگیری در مزایده به فروش رفته است؛ خودروهایی که طرفداران پر و پا قرص مامور ۰۰۷ عاجزانه حسرت آن را می‌کشند.

حراج آخرین مدل خودرو جیمزباند با قیمت نجومی!

اول از همه، یکی از ۸ خودروی بدلکاری استون مارتین DB5 در این فیلم با قیمت ۳,۲۰۹,۷۷۳.۱۷ دلار به فروش رسید. هر کدام از ۸ خودروی بدلکاری DB5 برای فیلم جدید جیمز باند با هدف مشخصی توسعه پیدا کرده‌اند. این خودروی جیمز باند در مزایده دارای پلاک چرخان، چراغ‌های جلوی جمع‌شدنی، تیربارهای بالاپر و بمب‌های کوچک ساختگی است. همه عواید حاصل از فروش این ماشین جیمز باند به خیریه پرینس تراست که به جوانان بریتانیایی بین ۱۱ تا ۳۰ سال کمک می‌رساند و همچنین صندوق خیریه شاهزاده ولز اهدا شد.

حراج آخرین مدل خودرو جیمزباند با قیمت نجومی!

از این استون مارتین ۳.۲ میلیون دلاری که بگذریم، یک استون مارتین V8 وانتیج مدل ۱۹۸۱، خودروی محبوب تیموتی دالتون از مامور ۰۰۷ با قیمت ۶۹۲,۰۴۶ دلار در مزایده به فروش رسید. سال‌ها قبل نسخه‌ای از استون مارتین V8 در فیلم ۱۹۸۷ جیمز باند با نام «روشنایی‌های پایدار روز» (The Living Daylights) حضور پیدا کرده بود و حالا نسخه وانتیج آن به جدیدترین فیلم جیمز باند راه پیدا کرده است. درآمد حاصل از این مزایده برای آژانس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان یا به اختصار UNHCR در نظر گرفته شد.

سومین و آخرین ماشین جیمز باند در این مزایده، یکی از ۲۵ نسخه استون مارتین DBS سوپرلگرا ۰۰۷ بود که استون مارتین به مناسبت حضور سوپرلگرا در این فرانچایز نمادین جیمز باند ساخته بود. استون مارتین DBS از صفحه‌ای با امضاهای حک‌شده چندین شخصیت مهم برخوردار است: لاشانا لینچ که داخل فیلم سوار این خودرو شده بود و تهیه‌کننده‌های فیلم مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی. این استون مارتین فوق‌العاده ویژه با قیمت ۴۴۲,۹۰۹ دلار فروخته شد و کل این مبلغ به بنیاد سلطنتی شاهزاده و پرنسس ولز اهدا می‌شود.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13174

دیدگاه شما

آخرین اخبار