محور کندوان ۲ روز آینده یک‌طرفه می‌شود
کد خبر: ۱۳۲۲۷ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی
محدودیت ترافیکی جاده‌‌های پرتردد؛

در محور کندوان ‌تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه تردد از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ از ‌میدان امیرکبیر کر‌ج و آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛علی اکبر آشوری  درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک‌ سنگین در برخی مقاطع محور کندوان

مدیر‌ مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال اظهار داشت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده‌های سیاه بیشه و مکارود نشان می‌دهد.

وی از تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محور‌های هراز و ‌فیروزکوه‌،‌ ‌همچنین آزادراه قزوین – رشت و آزادراه تهران-شمال‌ خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران و ساوه-تهران

وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و حدفاصل شهرک جهان نما تا گرمدره و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده احمدآباد مستوفی گزارش شده است.

وی از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا زرنان خبر داد.‌

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر در هیچ یک از ‌جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*‌‌ ثبت بیشترین تردد جاده‌های‌ بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ ‌در شبانه‌روز گذشته‌

مدیر‌ مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از‌ رصد‌‌ تعداد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۳۵۴ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل ۴.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۶، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است

وی درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

آشوری افزود:‌ همچنین محور لاسم – ارجمند در استان مازندران، محور ریگان – ایرانشهر‌‌‌‌‌ و جاده تهران-امام‌زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

مدیر‌ مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کمربندی محمودآباد – فریدونکنار در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداریِ مسیر جنوبی در بخش ‌محمودآباد – فریدونکنار، مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

*‌ ۳ جاده‌ ‌پرتردد‌ کشور در شبانه‌روز گذشته

وی تصریح کرد‌: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌‌‌کرج-تهران با ۱۲۷ هزار تردد، آزادراه‌ ‌قزوین‌-کرج با ۱۲۳ هزار تردد‌ و آزادراه ‌‌‌‌‌تهران-کرج‌‌‌ با ۱۲۱ هزار تردد، ثبت شد.

* محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها از روز سه شنبه ۱۲ مهر تا شنبه ۱۶ مهر‌

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای هراز و کندوان

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ روز سه شنبه‌ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه‌ ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ در محورهای کندوان، ‌هراز‌، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

* محور کندوان ۲ روز آینده یک‌طرفه می‌شود

در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از ‌میدان امیرکبیر کر‌ج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از میدان امیرکبیر کرج ‌و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

* هراز ۲ روز پایانی هفته یک‌طرفه می‌شود

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰‌ تا ۲۲:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

‌در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز

‌تردد‌ کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه هفته جاری همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه‌ هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

‌* ممنوعیت تردد کامیون و موتورسیکلت در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس

تردد‌ موتور‌سیکلت‌، تریلر و کامیون‌ غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ ‌‌روز پنجشنبه‌ هفته جاری تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه‌ در ‌محورهای نراق – کاشان و کاشان – اردهال و بالعکس ممنوع است و مسیر جایگزین محور کاشان – برزک – سه راهی موته و محور قدیم اصفهان – تهران است.

منبع: فارس

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13227

دیدگاه شما

آخرین اخبار