تولید ایران خودرو در نیمه دوم سال شتاب گرفت
کد خبر: ۱۳۳۴۱ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۷-۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا روز دوازدهم مهرماه، با عبور از رکورد تولید ۳۰۰ هزار دستگاه، رکورد جدیدی را در تولید خودرو سواری بر جای بگذارد.

به گزارش ماشین نیوز ، بزرگ‌ترین خودروساز کشور از ابتدای سال تا روز دوازدهم مهرماه بیش از ۳۰۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو سواری تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار دستگاه افزایش داشته است.
در همین حال گروه صنعتی ایران خودرو اسناد بیش از ۲۹۵ هزار دستگاه خودرو را صادر کرده و بالغ بر ۲۹۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است.
خودروساز برتر کشور که در ماه‌های اخیر دستاوردهای مختلفی در حوزه تولید، توسعه و ارتقای شاخص های کیفیت داشته، در نیمه دوم سال تحقق اهداف تولید را دنبال کرده و در صدد است تا به عدد تولید ۷۵۰ هزار دستگاه در دو حوزه سواری و تجاری دست یابد.
در این میان ایران خودرو دیزل، بزرگ ترین تولیدکننده خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین کشور سهم ۲۵ هزار دستگاهی از برنامه تولید امسال گروه صنعتی ایران خودرو را به خود اختصاص داده است.
شرکت ایران خودرو خراسان نیز که تولید خودروهای شاسی‌بلند ایران خودرو را برعهده دارد، با افزودن محصول جدید و افزایش ظرفیت تولید محصولات فعلی، تیراژ تولید شاسی‌بلندهای ایران خودرو را تا پایان سال به ۴۰ هزار دستگاه خواهد رساند.
حذف دو محصول قدیمی پژو ۴۰۵ و سمند و جایگزینی با محصولات جدید و به روزتر نیز گام مهمی در ارتقای سطح کیفیت محصولات و تولید براساس سلایق و انتظارات مشتریان به شمار می‌رود.
برهمین اساس سمند جای خود را در خطوط تولید ایران خودرو تبریز به محصول سورن داد تا با تیراژ تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه، بخشی از سبد متنوع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را تامین کند.
مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین این خودروساز، عزم خود را جزم کرده اند تا در نیمه دوم سال با شتاب بخشیدن به تولید، هدف تعیین شده امسال را محقق کرده و گامی در مسیر تامین نیاز بازار و مشتریان واقعی بردارند.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13341

دیدگاه شما

آخرین اخبار