عبور ایران خودرو از تحریم‌های سخت امیدبخش است
کد خبر: ۱۳۹۲۲ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: عدم وابستگی مدیران صنعت خودروی کشور به جریان‌های سیاسی می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات در این صنعت باشد تا به واسطه دلگرمی مدیران و کار و تلاش بیش‌تر موفقیت‌های بزرگ تری در این صنعت محقق شود‌.
وی با اشاره به همت مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تکمیل خودروهای ناقص و تصمیم قاطع در راستای عبور مستقیم خودرو از خطوط تولید گفت: توجه به موضوعاتی همچون کیفیت و تولید محصولات جدید با تکیه بر توان علمی جوانان ایرانی هم از نظر انسانی و هم از نظر معنوی حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم این روند در صنعت خودرو کشور متوقف نشود.
امام جمعه قم با بیان این که ملاقات با مدیران ایران خودرو و ارایه گزارش در مورد پیشرفت‌های این صنعت را برای اولین بار شاهد هستیم گفت: مدیران صنعت خودرو باید دغدغه‌ها و انتقادهای منطقی مردم را مورد توجه قرار دهند و با توجه به فراگیری صنعت خودرو در بین تمام اقشار جامعه باید تلاش کنیم تا با کشف فرصت‌های جدید و اتکا به ظرفیت‌های ارزشمند موجود در کشور زمینه‌های پیشرفت این صنعت را فراهم کنیم.
مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از توفیقات به دست آمده در بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی خاورمیانه بر ضرورت حمایت و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مسوولان کشور برای پیشرفت هرچه بهتر این صنعت تاکید کرد و افزود: امروز ما به معنای واقعی خودروساز شدیم و زنجیره ارزش این صنعت در کشور تکامل یافته است.
وی افزود: موفقیت‌های اخیر به دست آمده در گروه صنعتی ایران‌خودرو از جمله تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص، عبور مستقیم، طراحی و تولید خودروهای جدید، افزایش تولید خودرو و قوای محرکه، ارتقای سطح کیفی محصولات و بهبود سطح خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، نوید می‌دهد که فصل جدیدی در تاریخ این صنعت کشور ایجاد شده است.
مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: موضوعاتی همچون کیفیت که همواره ترجیع‌بند فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بوده در سرلوحه کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد و امسال با تعریف ۲۷۹ پروژه مهم کیفی و پی‌گیری مستمر آن تلاش کرده‌ایم تا این دغدغه‌ها را به حداقل برسانیم و اکنون  کاهش ۳۸ درصدی مراجعات مردم به شبکه نمایندگی‌ها نشان دهنده بهبود وضعیت کیفی خودروهای تولیدی در این گروه است.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13922

دیدگاه شما

آخرین اخبار