آنچه رانندگان تاکسی متقاضی پروانه باید بدانند
کد خبر: ۱۴۹۳ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران توضیحاتی درباره صدور پروانه تاکسیرانی و آنچه باید رانندگان تاکسی در این زمینه بدانند، ارائه داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سید علی محتشمی پور،معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران درباره صدور پروانه تاکسیرانی گفت: در حال حاضر در زمینه صدور و تمدید پروانه متقاضیان به روز هستیم و خدمت‌رسانی مستمر و شایسته به تاکسیران‌ها در دستور کار قرار دارد اما تغییر نشانی برخی تاکسیران‌ها روند ارسال پروانه ها  به درب منازل شان را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

وی خطاب به متقاضیانی که تغییر محل سکونت  و یا تلفن همراه داشته‌اند تاکید کرد: برابر ضوابط تاکسیرانی ارسال اطلاعات بواسطه پیامک و یا ارسال مرسوله به درب منازل تاکسیرانان از سوی سازمان تاکسیرانی، بمنزله ابلاغ رسمی تلقی و تبعات عدم اطلاع‌رسانی و ثبت هرگونه تغییرات نشانی پستی و یا تلفن همراه ،متوجه خودتاکسیران می‌شود .

محتشمی پور افزود: در حال حاضر عدم اهتمام برخی متقاضیان در این زمینه موجب اختلال در فرایند ارسال پروانه‌ها و یا اطلاع‌رسانی‌های سازمان تاکسیرانی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان در صورت عدم ارسال پروانه‌های درخواستی به درب منازل‌شان می توانند پس از گذشت ۲۰ روز کاری از زمان ثبت نهایی اطلاعات تکمیلی درخواست صدور و یا تمدید پروانه، برای دریافت شماره مرسوله پستی به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران مراجعه کنند.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1493

دیدگاه شما

آخرین اخبار