- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

خودروی فابیا مونت کارلو ۲۰۲۲ به نمایش درآمد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛اشکودا در ماه می ۲۰۲۱ از نسل چهارم خودروی فابیا مونت کارلو رونمایی کرد و اکنون در حال آماده شدن برای تکمیل خط تولید سوپرمینی‌های خودش است.

 طرح‌های جدیدی، هاچ بک ساب کامپکت را با ظاهری دو رنگ، با ترکیب بدنه‌ای عمدتا قرمز و سقف مشکی نشان می‌دهد. آینه‌های جانبی نیز ظاهری تیره دارند و این موضوع در مورد جلو پنجره شرکتی و ستون هم صدق می‌کند.

از دیگر تغییرات قابل مشاهده می‌توان به چرخ‌های بزرگ با اندازه ۱۸ اینچ اشاره کرد، زیرا اشکودا در حال حاضر این اندازه را برای نسخه‌های کوچکتر فابیا نیز ارائه می‌دهد. اتاق دارای تم قرمز و مشکی است و در عین حال دارای گرافیک اختصاصی مونت کارلو روی صفحه‌نمایش لمسی و صندلی‌های اسپرت‌تر است.

خودروی فابیا مونت کارلو ۲۰۲۲

گزارش‌های حاکی از این است که اهرم گیربکس متعلق به یک دستی شش سرعته است، به این معنی که این خودرو دارای موتور سه سیلندر ۱.۰ TSI خواهد بود. فراتر از ارتقاء بصری، اشکودا می‌تواند سیستم تعلیق را نیز روی این خودرو سوار کند.

خودروی فابیا مونت کارلو

آخرین نسل فابیا در حال حاضر به طور قابل توجهی گران‌تر از نسل قبلی خود است و باید دید این شرایط با حضور خودروی فابیا مونت کارلو چگونه پیش خواهد رفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران