آغاز پالایش بیمه‌ای رانندگان تاکسی
کد خبر: ۱۵۹۱ | تاریخ انتشار : ۱۹-۱۱-۱۴۰۰ - ۸:۰۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی از وجود حدود ۲۰۰ هزار پشت نوبتی برای پوشش بیمه‌ای رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری خبر داد و گفت: پالایش بیمه رانندگان تاکسی با کمک سازمان تاکسیرانی و غیره در حال انجام است. به ازای حذف هریک نفر ، یک راننده واقعی را تحت پوشش قرار می دهیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهرداد قریب درباره آخرین اقدامات انجام شده پیرامون بیمه رانندگان تاکسی اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای را به سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرده‌ایم و منتظر امضای آن تفاهم نامه هستیم.

وی افزود: این تفاهم‌نامه بیش از چهارماه است که ارسال شده است. سازمان برنامه باید تعهد ۱۳.۵ درصد حق بیمه از محل سهم هدفمندی یارانه‌ها را برای بیمه شدگان جدید بپذیرد.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تقریبا ۲۰۰ هزار پشت نوبتی برای پوشش بیمه‌ای رانندگان درونشهری و برونشهری داریم، گفت: پالایش بیمه رانندگان تاکسی با کمک سازمان تاکسیرانی و غیره در حال انجام است. به ازای حذف هریک نفر ، یک راننده واقعی را تحت پوشش قرار می دهیم.

روز گذشته، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این باره گفته بود که اختلاف بین سازمان‌ها را نباید متوجه تامین اجتماعی کرد. تاکسیرانی، اتحادیه وانت بارها، برون‌شهری و غیره ممکن است اختلاف‌هایی در عدد و رقم داشته باشند، ظرفیتی را قانون فراهم کرده و ما استفاده کرده‌ایم و اگر هم ظرفیت دیگری فراهم باشد حتما استفاده می‌کنیم.

وی افزود: هفته گذشته دستورالعملی را ابلاغ کردیم تا پالایش بیمه رانندگان تاکسی انجام شود تا افرادی که ناحق تحت پوشش قرار گرفته‌اند مشخص شود. ما گفتیم به ازای هر خروجی، افراد جدید که استحقاق داشته باشند می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1591

دیدگاه شما

آخرین اخبار