- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

جدیدترین تصاویر شاسی بلند لکسوس

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛تویوتا و لکسوس درست قبل از پایان سال ۲۰۲۱ خودرو‌های برقی جدید خود را به نمایش گذاشتند. هیچ یک از برند‌ها اطلاعات زیادی در مورد خودرو‌های آینده خود ارائه نکردند، اما آن‌ها مجموعه‌ای از نمونه‌های اولیه را نشان دادند که بیشتر بخش‌های بازار را پوشش می‌داد. آینده برقی لکسوس با واگن ها، یک کانورتیبل و یک هایپرکار برنامه ریزی شده است، اما این شرکت بیشتر بر روی کراس اوور‌ها و SUV‌ها تمرکز خواهد کرد.

لکسوس RZ ۴۵۰e که امسال معرفی می‌شود، تنها شاسی بلند الکتریکی نخواهد بود. لکسوس دو عکس اضافی از یک SUV الکتریکی باتری‌دار را منتشر کرد که به نظر می‌رسد جایی بالاتر از RZ ۴۵۰e در سلسله مراتب برند قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد یکی از هفت خودرویی باشد که لکسوس در ماه دسامبر به نمایش گذاشته است، اگرچه تعیین اندازه آن دشوار است. به نظر می‌رسد بزرگتر از RZ ۴۵۰e باشد، اما ممکن است مدل SUV برتر نباشد.

شاسی بلند جدید لکسوس

شاسی بلند لکسوس از همان جلوپنجره اسپیندل جدید استفاده می‌کند که در دیگر نمونه‌های اولیه الکتریکی لکسوس دیده می‌شود. جدیدترین عکس‌ها نمایه و نمای سه چهارم پشتی این غول را ارائه می‌دهند. عقب این خودرو چندان شلوغ نیست و دارای چین‌های هواکش در سپر عقب و یک نوار چراغ عقب با عرض کامل است که به نظر می‌رسد در اطراف گلگیر‌های عقب و روی لاستیک‌ها کشیده شده است. بر اساس چیزی که در تصاویر دیده می‌شود خودروی جذابی در انتظار رونمایی خواهد بود هرچند که ممکن است تا آن زمان طراحی اش کاملا عوض شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران