جزییات برخورد اتوبوس با ۳ تاکسی‌ در میدان شوش
کد خبر: ۱۶۳۸۳ | تاریخ انتشار : ۰۱-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره جزییات حادثه برخورد اتوبوس با تاکسی در میدان شوش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛آقابیگی در مورد حادثه برخورد اتوبوس با تاکسی در پایانه اتوبوسرانی شوش اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۰ ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی که در مسیر میدان شوش به بهارستان فعالیت می‌کرده بنا به دلایل نامعلوم دچار انحراف شده و با سه دستگاه خودرو برخورد می‌کند.

وی با بیان این‌که این اتوبوس با سه دستگاه تاکسی برخورد می‌کند و تاکسی زیر اتوبوس گیر می‌کند، گفت: از آنجایی که حدود سه الی چهار نفر در این حادثه در خودروها محبوس شده بودند، بلافاصله عوامل اورژانس و آتش‌ نشانی و جرثقیل برای بلند کردن اتوبوس در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این‌که حادثه بزرگی بود؛ اما خوشبختانه فوتی نداشت اظهار کرد: با کمک عوامل آتش نشانی محبوس‌شدگان نجات یافته و برای درمان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی در مورد علت این حادثه نیز گفت: انحراف راننده اتوبوس در دست بررسی است.

آقابیگی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که راننده دچار سکته شده است، تصریح کرد: نمی‌دانیم در آن لحظه چه اتفاقی افتاده است و علت انحراف راننده خطی شوش – بهارستان به سمت تاکسی‌های مستقر در پایانه در دست بررسی است و کارشناسان مربوطه باید در خصوص علت این تصادف صحبت کنند.

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز دلیل حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با سه دستگاه تاکسی در خیابان شوش را از حال رفتن راننده اتوبوس عنوان کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این حادثه سه مصدوم دارد که یکی از مصدومین در یک دستگاه خودرو محبوس شده و نیروهای آتش نشانی آن فرد را از خودرو خارج  کردند.

منبع: ایسنا

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16383

دیدگاه شما

آخرین اخبار