- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

فروش ویژه ۹۰۰ خودرو هایما فردا در بورس

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛گروه صنعتی ایران خودرو فردا دوشنبه ۴۰۰ دستگاه هایما S 7 سفید، ۲۰۰ دستگاه هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی، ۲۰۰ دستگاه هایما S 5 سفید، ۵۰ دستگاه هایما S 5 قرمز ونیزی و ۵۰ دستگاه هایما S 5 نقره‌ای تیتانیوم را در تالار بورس کالا عرضه می‌کند.

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S 7 سفید در نظر گرفته ۸۱۰ میلیون تومان و هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای هایما S 5 سفید و ۷۲۰ میلیون تومان را برای هایما S 5 قرمز ونیزی و نقره‌ای تیتانیوم اعلام کرده است.

عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در کلیه این خودرو‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ریال است و ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 5 و ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 7 افزوده می‌شود که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پیش پرداخت هایما ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن ۶ اسفند ماه است.

هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S 7 نقره‌ای تیتانیوم و S 5 قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.