صادرات خودرو ایرانی به ونزوئلا و روسیه
کد خبر: ۱۶۷۳۵ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور گفت: کشورهای روسیه و ونزوئلا از مشتریان خودروهای ایرانی هستند و تاکنون یک هزار دستگاه خودرو به ونزوئلا صادر شده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمدرضا نجفی منش با اشاره به صادرات خودروهای تولیدی کشور اظهار داشت: تاکنون هزار خودروی تولید ایران به ونزوئلا صادر شده است، ضمن اینکه با توجه به استقبال این کشور از خودروهای تولید ایران، روند صادرات خودرو به این کشور ادامه دارد.

رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور با بیان اینکه روسیه نیز یکی از مشتریان خودروهای ایرانی است، افزود: یک تفاهم‌نامه ۳۰۰ میلیون دلاری برای صادرات خودرو به این کشور امضا شده است.

وی بیان داشت: روسیه و ونزوئلا دو بازار خوب برای صادرات خودروی ایرانی است و اگر شرایط صادرات فراهم شود، ما از لحاظ صادرات خودرو می‌توانیم جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

نجفی منش با بیان اینکه پیش از این نیز خودروهای ایرانی به کشورهای ارمنستان و آذربایجان صادر شده است، افزود: صادرات خودرو به کشورهای مختلف نشان می‌دهد که خودروهای تولید داخلی از کیفیت خوبی برخوردار است، اما برای توسعه صادرات باید تلاش کرد تا کیفیت خودروهای تولید داخل باز هم ارتقا یابد.

منبع: فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16735

دیدگاه شما

آخرین اخبار