اقدامات ایران خودرو نماد تفکر بسیجی است
کد خبر: ۱۶۷۴۱ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی
سردار حسن‌زاده:

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش تولید، تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی، نماد تفکر بسیجی است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار حسن زاده در گردهمایی بزرگ بسیجیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه محمد رسول الله (ص) که در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد، با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با کشور ایران گفت: موقعیت ژئوپلیتیکی و ژئو استراتژیکی ایران و برخورداری از منابع سرشار نفت و قرارگیری در مهم‌ترین نقطه جهان (خاورمیانه) دلیل عنادورزی و توطئه آمریکاست و سابقه این دشمنی به هفتاد سال قبل و زمان ریاست جمهوری آیزنهاور، رییس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۹۵۲ بازمی‌گردد.
وی قرارگیری ایران در چهارراه جهان را دلیل صرف بودجه‌های هنگفت و راهبرد امنیت ملی آمریکا برای دشمنی و تضعیف کشورمان دانست و افزود: بدون شک قطار پیشرفت کشور با سرعت قابل توجهی در حال حرکت است و در این مسیر با روحیه بسیجی و ایستادگی می توانیم به دستاوردهای بزرگ‌تری در تمام عرصه‌ها نائل شویم.
سردار حسن زاده، افزایش دشمنی کشورهایی نظیر آمریکا را مهم‌ترین نشانه قدرت سیاسی و اقتصادی ایران دانست و پیشرفت‌های دانشمندان و مدیران جوان ایران نشان‌دهنده اقتدار کشور در تمام عرصه‌های علمی و صنعتی است و گفت: ترس دشمنان از ایران قوی مهم‌ترین انگیزه دشمنی آن‌هاست.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توسعه ایران قوی افزود: هر کشوری که مولفه‌های قدرت بیشتری داشته باشد زمینه‌ساز تولید قدرت برای جهان اسلام و جبهه مقاومت است و جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در مولفه‌هایی نظیر قدرت موشکی، هسته‌ای، پزشکی، نفوذ منطقه‌ای و از همه موارد مهم‌تر،  قدرت پشتیبانی و حمایت مردم است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) حضور مقتدارنه رییس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل را نشانه اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: ضروت جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمنان، بر مبنای تمامی مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی با اقتدا به تفکر بسیجی باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار حسن‌زاده ضمن ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم، مبنای تمامی قدرت های جمهوری اسلامی حتی قدرت موشکی و هسته ای را در ذیل تفکر بسیجی و شان بسیج را فراتر از یک سازمان و اصلی‌ترین رسالت بسیج را بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های داخلی دانست.
وی اقدامات ارزنده و بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش تولید و تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی و ساخت داخل را نماد تفکر بسیجی دانست و  اظهار کرد: ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی کشور، نماد قدرت ایران است و تفکر بسیجی یعنی تلاش مضاعف و دغدغه‌مند برای سربلندی ملت، انقلاب و کشور و هر کس که دغدغه تولید و رفع مشکل مردم را دارد، بسیجی مخلص و بی‌ادعاست.

خطیبی: کارکنان ایران خودرو سنگر تولید را بسیج‌گونه حفظ می‌کنند
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این گردهمایی، با تاکید بر جاری بودن اندیشه بسیجی در ذهن و عمل کارکنان این گروه صنعتی، گفت: در سایه این تفکر سنگر تولید حفظ شده و از دسیسه بدخواهان در امان مانده است.
مهدی خطیبی ضمن اشاره به شاخص‌های اصیل بسیجی، افزود: بسیج دارای اراده‌ای محکمی است که هیچ مانعی نمی‌تواند آن را از دستیابی به اهداف بازدارد، کارکنان ایران‌خودرو نیز با چنین اراده‌ای توانسته‌اند در میدان تولید موفق عمل کنند و به اهداف تعیین شده جامه عمل بپوشانند.
وی اظهار کرد: در سایه ولایت و پرچم جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، همدلی و توسل به اهل بیت توطئه دشمنان را خنثی و به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم تا شاهد سربلندی جمهوری اسلامی در تمام حوزه های صنعتی و اقتصادی در دنیا باشیم.
خطیبی با بیان این‌که مقام معظم رهبری، بسیج را یک فرهنگ دانسته‌اند عنوان کرد: ما در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیازمند تفکر بسیجی هستیم، این تفکر همواره به کمک‌مان آمده و راه‌گشا بوده است؛ امروز  با افتخار در سایه سار ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تفکر بسیجی در عرصه جنگ اقتصادی پیروز خواهیم بود.
گفتنی است، این مراسم که با حضور سرهنگ ممی‌خانی، رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و سردار الله بداشتی، مسوول بسیج کارخانجات سراسر کشور برگزار شد، با استقبال گسترده مدیران عامل ارشد شرکت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو، ساپکو، تام، محورسازان و بسیجیان گروه صنعتی ایران خودرو همراه بود و از بسیجیان نمونه تقدیر شد.
در پایان این گردهمایی نیز سردار حسن زاده در بازدید از مرکز تحقیقات، توسعه و تکوین محصولات ایران خودرو در جریان روند توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی قرار گرفت.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16741

دیدگاه شما

آخرین اخبار