پیگیر تخصیص سوخت کامیون‌ها هستیم
کد خبر: ۱۶۸۲۹ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:پیگیر تخصیص سوخت کافی، تامین روغن و لاستیک برای رانندگان از مبادی بنادر هستیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛حمیدرضا شهرکی گفت: در شرایط کنونی متوسط سالانه وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی است.

به گفته او، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دو مرحله با سامانه پیامکی فراخوانی را به رانندگان فله‌بر سراسر کشور برای جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام ارسال کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر تخصیص سوخت کافی و تامین روغن و لاستیک برای رانندگان به ویژه در بخش حمل کالا‌های اساسی از مبادی بنادر کشور هستیم.

شهرکی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، صاحبان کالا‌های دولتی کرایه حمل به رانندگان را تا ۲۵ آبان به صورت کامل پرداخت کرده اند.

او با اشاره به خط آزاد اعلان بار کالا‌های پشتیبانی امور دام در بندر امام خمینی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۳۷ شرکت سراسری و بزرگ مقیاس برخوردار است و برای بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های خرد، اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای جاده‌ای کشور در استان خوزستان صادر شد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در این کنسرسیوم بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا با یکدیگر همکاری و فعالیت دارند.

شهرکی گفت: از ظرفیت این کنسرسیوم در مناقصات حمل برای جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی استفاده کرد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16829

دیدگاه شما

آخرین اخبار