- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

کشف ۱۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی ” گفت: مأموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی حجم زیادی سوخت قاچاق توسط فردی با هویت مشخص در ۲ کارگاه در محدوده “کهریزک”مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این رابطه مأموران با تکمیل تحقیقات خود و با گشت زنی نامحسوس در اطراف کارگاه‌های مورد نظر از دپوی مواد سوختی در آنجا اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این ۲ کارگاه، ۱۱۵ هزار لیتر گازوئیل را که به منظور تغلیظ و قاچاق ،در ۱۰ تانکر نگهداری می‌شدکشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و پلمب کارگاه‌ها با دستور قضائی، یادآور شد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ هدایتی در پایان با اشاره به اینکه با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به روغن موتور‌های تقلبی و… می‌کنند از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.