ام وی ام با کراس‌اورهای محبوبش به نمایشگاه خودرو اصفهان رسید
کد خبر: ۱۶۸۷۴ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۹-۱۴۰۱ - ۸:۲۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ ۳ تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۱ در حالی با حضور فعالان مطرح صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد که برند ام وی ام با کراس‌اورهای جدیدش، حضوری پر رنگ در آن داشت.

به گزارش ماشین نیوز ؛برند ام وی ام، با نزدیک به ۲۰ سال سابقه حضور در صنعت خودروسازی ایران توانسته خود را به نامی آشنا در جاده‌ها و شهرهای ایران تبدیل کند و خودروهای این برند بخش قابل توجهی از سلیقه و انتخاب ایرانیان را به خود اختصاص داده‌اند.

اما رویه جدید ام وی ام موجب شده تا این برند با سابقه، به سمت تولید خودروهای تکنولوژی محور و جوان‌پسند حرکت کند و در همین راستا، دو کراس‌اور جدید ام وی ام یعنی ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو، موفق شده‌اند در رویدادهای خودرویی اخیر توجه زیادی را به خود جلب کنند.

ایکس ۵۵ پرو به عنوان پرچمدار برند ام وی ام با موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و گیربکسCVT ۹ سرعته در کنار طراحی اسپورت و مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، کابین آکوستیک و امکانات به‌روزی نظیر صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم کنترل پایداری  Bosch ESP، ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو Auto Hold، پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی و تغییر حالت رانندگی Eco/Sport، نورپردازی داخلی هفت‌رنگ، دوربین ۳۶۰ درجه و کول باکس، جذاب ترین محصول غرفه ام وی ام در این نمایشگاه بود که همچون نمایشگاه‌های قبل، با استقبال مخاطبان مواجه شد.

ایکس ۲۲ پرو، دیگر کراس‌اور ام وی ام در نمایشگاه خودرو اصفهان بود؛ کراس اوری که به دلیل طراحی مدرنش، به یکی از خودروهای پرطرفدار بازار ایران تبدیل‌شده است. ایکس ۲۲ پرو در کنار برخورداری از موتور توربو شارژ و امکاناتی مانند سان‌روف برقی دو حالته، مانیتور ۹ اینچی لمسی به همراه بلوتوث، مسیریاب و قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات موبایل و تبلت Mobile Mirror Link، گرمکن صندلی برای راننده و سرنشین جلو، سیستم استارت پیشرانه با دکمه، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، فرمان برقی دی کات، سیستم کنترل فشار باد تایر TPMS علاوه بر امکاناتی مثل سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، امکان تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، سیستم تهویه الکتریکی و دیفیوزر اسپورت، به دلیل مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ یکی از کم‌مصرف‌ترین و متمایزترین خودروهای شهری موجود در این روزهای بازار ایران به‌حساب می‌آید.

اما در کنار ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو به عنوان کراس‌اورهای جوان‌پسند، ام وی ام دو خودرو خانوادگی‌تر  خود را هم به شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آورد؛ تیگو ۷، که محصولی نام آشنا در بازار ایران به‌حساب می‌آید و آریزو ۵ توربو، سدان خانوادگی ام وی ام، دو محصول دیگر این برند با سابقه در نمایشگاه خودرو اصفهان بودند.

نکته قابل توجه آنکه استقبال مخاطبان از ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو در نمایشگاه اصفهان که چیزی حدود ۱۲۰۰۰ بازدیدکننده به خود دید نشان می‌دهد ارائه خودروهای جوان‌پسند و تکنولوژی محور از جانب ام وی ام توانسته نیاز جامعه جوان ایران به چنین خودروهایی را به خوبی پاسخ دهد و به نظر می‌رسد که می‌توان این دو کراس‌اور ام وی ام را به عنوان دو خودرو محبوب در بازار ایران معرفی کرد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16874

دیدگاه شما

آخرین اخبار