ساخت پارکینگ شهید باقری در جنوب غرب پایتخت
کد خبر: ۱۶۸۸۲ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۹-۱۴۰۱ - ۹:۱۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کلنگ زنی ساخت پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سید مجتبی شفیعی در این باره گفت: تملک زمین این پارکینگ انجام و با پیمانکار قراداد ساخت منعقد شده است.

وی با بیان اینکه پارکینگ شهید باقری آماده کلنگ‌زنی است، افزود: این پارکینگ از محل منابع حذف یا کسری پارکینگ ساخته می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره حذف یا کسری پارکینگ توضیح داد: منظور از کسر پارکینگ یعنی مالک ملک در هنگام صدور پروانه به نوعی نتواند پارکینگ مورد نیاز ملک مربوطه را تأمین کند. همچنین منظور از حذف پارکینگ یعنی مالک ملک با توجه به الزام به احداث پارکینگ عمداً از احداث پارکینگ مورد نیاز در ملک مربوطه خودداری و پارکینگ را حذف کرده باشد که در دو حالت کسری و حذف، مالک باید هنگام صدور پروانه، عوارضی را به شهرداری بپردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: این دسته از افراد عوارض را به صندوقی واریز می‌کنند که شهرداری برای تأمین پارکینگ‌های محله‌ای یا عمومی آن را هزینه می‌کند. پارکینگ شهید باقری هم از همین محل ساخته خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه پارکینگ شهید باقری موقعیت بسیار مناسبی دارد، اضافه کرد: تقاضا برای ساخت این پارکینگ در منطقه ۱۸ بالا بوده است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16882

دیدگاه شما

آخرین اخبار