- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

«استلانتیس» ۲۰هزار خودروی معیوب خود را بازگرداند

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛این شرکت از مالکان خودروهای یادشده خواسته تا از شارژ مکرر این خودروها برای حفظ امنیت خویش خودداری کنند.

پیش از این گزارش‌هایی در مورد آتش سوزی ۱۲ خودروی یادشده منتشر شده و نکته جالب این است که همه این خودروها در حالی که پارک شده بودند، آتش گرفته‌اند. خودروهای یادشده پاسفیک هیبرید نام دارند و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند. هنوز مشخص نیست چرا این خودروهای خاموش و پارک شده دچار آتش سوزی شده‌اند.

هنوز مشخص نیست آیا فرد یا افرادی به علت این رویدادها دچار جراحت یا سانحه شده‌اند یا خیر. شرکت سازنده هشدار داده که باید از شارژ مجدد وسایل نقلیه مذکور خودداری شود و آنها را دور از سازه‌ها و سایر وسایل نقلیه پارک کنند. این خودروساز اعلام کرد که در تلاش برای یافتن علت آتش سوزی مذکور است.

مالکان فعلاً می‌توانند با استفاده از موتور احتراق داخلی به استفاده از این خودروها ادامه دهند. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها در آمریکا از اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است. این فراخوان شامل ۱۶۷۴۱ خودرو در ایالات متحده، ۲۳۱۷ دستگاه در کانادا و ۷۵۰ دستگاه دیگر در خارج از آمریکای شمالی است.

منبع: مهر