چراغ‌های چشمک‌زن پایتخت نوسازی می‌شوند
کد خبر: ۱۸۸۲۸ | تاریخ انتشار : ۱۲-۱۰-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری با حضور معاون شهردار تهران در شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق این معاونت در این جلسه با قدردانی از معاون شهردار تهران بابت ابلاغ بخش‌نامه تفویض اختیارات به شهرداری‌های مناطق گفت: بر اساس بخش‌نامه ابلاغ شده به معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه، دست همکاران برای تصمیم‌گیری بهتر و خدمت‌رسانی بیشتر، بازتر شده و معاونان مناطق باید با باور داشتن و جدی دانستن مفاد بخش‌نامه ابلاغی، با اختیارات بیشتر، خدمات بهتری ارائه کنند.

گلشنی با تأکید بر توجه ویژه به پیاده‌راه‌ها و توسعه و هموار کردن آن‌ها برای سهولت تردد شهروندان، افزود: در این زمینه، می‌توانیم از ظرفیت سازمان زیباسازی نیز کمک بگیریم تا مسیرهای پیاده‌رو برای استفاده عابران، جذاب‌تر شود و آن‌ها با آسودگی و آرامش خاطر بیشتر در معابر پیاده تردد کنند.

وی اظهار کرد: نباید خودروهای متفرقه در عملیات‌ ترافیکی مورد استفاده قرار گیرند، ضمن اینکه بر استفاده از تجهیزات و علائم استاندارد ترافیکی و تعامل حداکثری و همکاری متقابل با پلیس راهور در مواردی که به تصمیم‌گیری مشترک نیاز است، تأکید داریم.

گلشنی تصریح کرد: درباره طرح‌های بزرگ‌مقیاس که آثار و عوارض منطقه‌ای دارند، همچنان در کمیته تخصصی شبکه معابر تصمیم‌گیری خواهد شد، اما اجرای طرح‌های کوچک‌مقیاس در حوزه اختیارات معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق است.

وی اظهار کرد: واگذاری اختیارات به معاونان مناطق به معنای تصمیم‌گیری شخصی و سلیقه‌ای نیست، بلکه باید نهایت دقت در کارشناسی موضوعات انجام گیرد و همه امور بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی صورت بگیرد.

 گلشنی تصریح کرد: مدیریت چراغ‌های چشمک‌زن به مناطق واگذار شده و نوسازی این چراغ‌ها را در دستور کار داریم و به این منظور، با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان درخصوص نوسازی چراغ‌های چشمک‌زن در حال مذاکره هستیم تا ماندگاری چراغ‌ها به‌طور چشمگیری افزایش یافته و هزینه نگهداری آن‌ها کاهش یابد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=18828

دیدگاه شما

آخرین اخبار