توصیه‌هایی به رانندگان در روزهای برفی
کد خبر: ۱۹۶۸۵ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۰-۱۴۰۱ - ۷:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به اینکه ظاهراً از امشب سامانه هوای سرد و بارشی، وارد تهران خواهد شد و احتمال بارش باران، برف و یخ زدگی معابر وجود دارد، شهروندان عزیزی که قصد خروج از منزل را دارند با مدیریت کامل و در نظر گرفتن شرایط موجود، اقدام به این کار کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: رانندگان تمام سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانه خودرو مانند زنجیر چرخ و ترمزهای وسیله نقلیه خود را بازدید کنند.

وی در ادامه به خلوتی معابر این روزهای تهران اشاره کرد و گفت: خلوتی معابر نباید باعث فریب رانندگان شود و آنها با افزایش سرعت در شرایط لغزندگی معابر، احتمال بروز تصادفات ناگوار را بالا ببرند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اهمیت نمک و شن پاشی به موقع در محورهای یخ‌زده و لغزنده از مسؤلین شهری در این حوزه خواست تا در صورت بروز هرگونه موارد در این خصوص در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر تا شاهد بروز حوادث رانندگی مانند واژگونی خودروها نباشیم.

سردار حمیدی در پایان اشاره کرد: تمامی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=19685

دیدگاه شما

آخرین اخبار