کروکی آنلاین چه زمانی به بهره برداری می‌رسد؟
کد خبر: ۲۰۶۲۷ | تاریخ انتشار : ۱۰-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: با کروکی آنلاین نیاز به کروکی‌های کاغذی از بین می‌رود و کروکی آنلاین ارتباط بین بیمه مرکزی و پلیس راهور است.

به گزارش ماشین نیوز ؛مجید مشعلچی گفت: تمام سعی و تلاش بیمه مرکزی این است که طرح کروکی آنلاین و بیمانی به به انتهای امسال برسد.

به گفته او، بیمه مرکزی دو پروژه بزرگ دارد، یکی بحث کروکی آنلاین و دیگر موضوع بیمانی است. کروکی آنلاین برای حوادثی، که نیازمند حتمی کروکی هستند، استتفاده می‌شود. به عبارتی حوادث بالای ۲۰ میلیون تومان در این بخش جا دارد.

مشعلچی گفت: در این حوادث که بالای ۲۰ میلیون هستند، رضایت طرفین جلب نشده است. کروکی آنلاین اجرا می‌شود در کل بیمه مرکزی یک سری ابزار خریداری، اقدامات لازم آن را انجام و در اختیار پلیس راهور قرار می‌دهد و پلیس بر اساس این نرم افزار و ابزار‌ها کروکی را به صورت آنلاین ترسیم و برای ارزیابان ارسال می‌شود.

او گفت: با کروکی آنلاین نیاز به کروکی‌های کاغذی از بین می‌رود کروکی آنلاین ارتباط بین بیمه مرکزی و پلیس راهور است که تقریبا تاکنون بودجه آن تامین و به شکل پایلوت در یکی از شهر‌ها اجرا شده است، برنامه ریزی شده تا آخر سال این پروژه افتتاح شود، اما یادمان نرود که این پروژه دو بخشی است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=20627

دیدگاه شما

آخرین اخبار