بازدید نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از شرکت فنر سازی زر
کد خبر: ۲۱۲۳۹ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به مناسبت فرارسیدن دهه ی مبارک فجر، نماینده ی مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید شرکت فنرسازی زر بازدید کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ امید حیدری، مدیرعامل گروه فنرسازی زر در این بازدید ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت امام علی (ع)، از تلاش تمامی کارکنان به دلیل عبور از رکورد تولید و فروش سال گذشته و اخذ گواهینامه نشان دانش بنیان در راستای تاکید مدیریت ارشد گروه، تقدیر و تشکر کرد و گفت: توسعه خطوط و سبد محصولات، تولید محصولات اقتصادی و استفاده بهینه از ظرفیت های تولید و فروش، احداث صنایع پایین دستی و بالادستی و راه اندازی خطوط مجموعه سازی از برنامه های شاخص و استراتژیک گروه فنر سازی زر در سال آینده خواهد بود.

حیدری با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید شرکت فنرسازی زر در پایان دی ماه سال جاری افزود: این شرکت با تلاش کارکنان خود توانست با تولید ۸ هزار و ۷۴ تن، از مرز تولید افزایشی ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل عبور کند و با ثبت این عملکرد گام بلندی در جهت تحقق جهش تولید برداشت و امیدوارم پرفروغ‌تر از گذشته بر اساس برنامه‌های استراتژیک تعریف شده شاهد افزایش تیراژ تولید، فروش و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم.

در ادامه غلامرضا منتظری، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف شوم و ظالمانه استکبار جهانی در جهت تضعیف استقلال مردم شریف در سال های اخیر بسیار آشکارتر شده است که با ایمان و همبستگی مردم و رهبری خردمندانه ی مقام معظم رهبری این اهداف ناکام مانده است.

 او افزود: اقدامات و موفقیت‌های خوبی در گروه سایپا دیده می شود که بسیاری از نگرانی های سال های گذشته را برطرف کرده است. منتظری تصریح کرد: در بازدیدی که از خطوط تولیدی شرکت فنرسازی زر انجام شد، اقدامات خوب این شرکت و موفقیت‌های آن نشان از حضور مدیریت متخصص و متعهد و تلاش کارکنان زحمتکش و جهادی آن دارد و قطعاً روزهای خوبی توأم با پیشرفت و موفقیت در پیش روی این شرکت خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این بازدید به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مراسم نواخته شدن صدای زنگ پیروزی انقلاب و اجرای سرود انقلابی انجام شد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=21239

دیدگاه شما

آخرین اخبار