شروع عرضه جدید خودرو در بورس کالا از فردا
کد خبر: ۲۱۳۳۳ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بورس کالا طبق برنامه جدید اعلامی، از دوشنبه تا چهارشنبه آینده، میزبان عرضه ۳۰۵۰ فیدلیتی، ریسپکت، وانت و کامیون و کامیونت خواهد بود.

به گزارش ماشین نیوز ؛براساس اعلام بورس کالا در عرضه‌های فردا ۲۴ بهمن کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو می‌روند.

البته مهلت ثبت نام سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ بهمن است و به منظور مدیریت سفار شهای دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۳۰ درصد اعلام شده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۳ دستگاه خودرو است.

روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه نیز دو شرکت ایران‌خودرو و بهمن‌موتور ۴ هزار خودروی سواری را به تالار خودروی بورس کالای ایران آورده و به حراج خواهند گذاشت. براساس اطلاعیه‌های منتشر شده عرضه یک هزار دستگاه خودروی کارا تک‌کابین و دو کابین در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، حسن ختام معاملات هفته چهارم بهمن ماه خواهد بود تا بازار خودروی بورسی با عرضه ۵ هزار و ۱۱۰ خودروی سبک و سنگین، هفته خود را به پایان برساند.

در عرضه‌ ۲۵ بهمن فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره و ریسپکت بروی تابلو می‌روند مهلت ثبت سفارش این خودرو هم ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.

در این طرح فروش بیش از ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و مشکی با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی و سفید نیز با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت و پیش پرداخت ۱۰۰ درصدی و قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومانی عرضه می شود.

علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه ریسپکت شامل ۲۰۰ و ۳۰۰ خودرو مشکی و سفید با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه خواهد شد. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد و قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان تعیین شده است.

 البته اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودروسواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰۰ درصد بوده و هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=21333

دیدگاه شما

آخرین اخبار