کاهش خودروهای ناقص ایران خودرو
کد خبر: ۲۱۸۸ | تاریخ انتشار : ۰۶-۱۲-۱۴۰۰ - ۸:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه صنعتی ایران خودرو از نیمه نخست بهمن‌ماه و استقرار تیم مدیریتی جدید، تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعه را در اولویت قرار داده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ در بهمن ماه امسال با تامین قطعات های تک مورد نیاز برای تکمیل خودروهای ناقص، تجاری سازی و عرضه خودرو در بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه سرعت گرفته و در بهمن ماه ۴۸ هزار دستگاه خودرو تجاری سازی شده است.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ایران خودرو، تعداد خودروهای ناقص تا پایان سال به ۴۰ هزار دستگاه خواهد رسید که با پیگیری های مستمر تیم مدیریتی این شرکت از شبکه تامین، احتمال کاهش بیش از این میزان نیز وجود دارد.
در حال حاضر خودروهای ناقص این شرکت به کم تر از ۷۰ هزار دستگاه رسیده که در روزهای پایانی سال و حضور کارگران در روزهای تعطیل پایان هفته و با روند کاهشی فعلی، برنامه های ترسیم شده محقق خواهد شد.
تسریع در تکمیل خودروهای ناقص در ایران خودرو نشان دهنده ساماندهی ارتباط این شرکت با شبکه تامین و برنامه ریزی های دقیق تولید دارد.
طبق آمار موجود در روزهای اخیر، تحویل خودرو در روز به حدود دوهزار و ۳۰۰ دستگاه نیز رسیده است که روند افزایشی تجاری سازی، عدد تحویل خودرو را نیز در روزهای آینده افزایش خواهد داد.
در این میان تشدید نظارت های کیفی بر فرآیند تولید محصول، راهبرد مهم گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان است که این نظارت ها در زنجیره تامین و فرآیند تولید در این شرکت دنبال می شود.
نتایج استقرار رویکرد تحول گرا در گروه صنعتی ایران خودرو که به دنبال تامین منافع جامعه است به مرور زمان و با افزایش رضایتمندی مشتریان به اثبات خواهد رسید.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2188

دیدگاه شما

آخرین اخبار