لغو فروش بدون قرعه کشی این هفته خودرو
کد خبر: ۲۲۱۶۱ | تاریخ انتشار : ۰۷-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فروش خودروی همه شرکتهای خودروساز در سامانه یکپارچه از هفته اینده انجام می شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه رویداد رادیو گفتگو اظهار داشت: برنامه های فروش خودرسازان بزرگ دولتی که قرار بود این هفته فروش بدون قرعه کشی داشته باشند لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودرو سازان در سامانه یکپارچه فروش داشته باشند.

وی افزود: این طرح از بزرگترین برنامه های فروش خودرو است که همه خودروسازان‌ محصولات خود را با به صورت یک پارچه در یک سامانه عرضه می کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در صورتی که تقاضا برابر عرضه خودرو باشد خودرو بدون قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در صورتی تقاضا بیشتر از عرضه باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: جزئیات این طرح عرضه گسترده خودرو به صورت یکپارچه چهار شنبه طی اطلاعیه ای به اطلاع عموم می رسد.

وزارت صمت مقصر گرانی خودروهای خارجی نیست

وی همچنین در ارتباط با عرضه خودرو در بورس کالا اظهار داشت: علاوه بر خودروهای چینی قرار است که خودروهایی از دیگر کشورها مانند کره جنوبی در بورس کالا عرضه داشته باشیم اما میزان آنها کم است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه از ابتدا برنامه فروش خودروهای اقتصادی در بورس کالا مطرح بود عمده خودروهای عرضه شده در بورس کالا نیز چینی و زیر هزار دلار هستند اما اینکه اکنون قیمت بالایی به تومان دارند، وزارت صنعت مقصر نیست.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22161

دیدگاه شما

آخرین اخبار