- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

عوارض جاده تهران – پرند حذف شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از حذف موقت عوارض جاده تهران – پرند تا پایان سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام سید حسن نوروزی از حذف موقت عوارض جاده تهران پرند تا پایان سال به صورت آزمایشی خبر داد و اظهار داشت: یکی از ۲۷ مصوبه‌ای که طی حضور علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزرا در این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفته بود همین مسئله حذف عوارض جاده تهران- پرند بود.

نوروزی بیان داشت: طی نامه‌ای که امروز از سوی معاون وزیر به نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده و ایشان نیز آن نامه را در اختیار من قرار داده اند عوارض برای مردم شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و پرند به طور موقتی و آزمایشی حذف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این معافیت فعلاً به صورت آزمایشی است گفت: مردم این شهرستان‌ها از تاریخ نامه یعنی چهارم اسفند تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به صورت موقت از پرداخت عوارض معاف هستند.

وی با اشاره به اینکه خواهان حذف و معافیت دائمی این عوارض برای مردم این شهرستان‌ها هستیم عنوان داشت: در صورت حذف دائمی، اخذ عوارض جاده ساوه از بعد از پرند دریافت می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: ار شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان نیز می‌خواهیم که پای کار حضور داشته باشند تا انشاالله بتوانیم این معافیت را به طور دائمی داشته باشیم.