خودرو آریا با گارنتی ۵ ساله عرضه خواهد شد
کد خبر: ۲۳۰۴۵ | تاریخ انتشار : ۲۴-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت سایپا گفت: سایپا هم برای خودروی آریا برنامه‌ریزی کرده که با افزایش شرایط کیفی این خودرو گارانتی آن را در زمان عرضه به ۵ سال برساند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ تیموری گفت: ۹۰ درصد خودروهای کشور توسط ایران خودرو و سایپا تولید می شود توصیه من به شما این است که در این ایام هم به خودروهای مونتاژی ساخت خارج هم امداد رسانی کنید.

او گفت:در حال حاضر ۲۷ میلیون خودرو در جاده‌ای کشور داریم و رسالت ما این است که کیفیت خودروها را افزایش دهیم. زمانی که استاندارد و گارانتی خودرو ۵ ساله می شود به طبع کیفیت خودرو سازی هم افزایش می یابد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بیش از ۲۵ میلیون خودرو در کشور بدون گارانتی در جاده‌ ها تردد دارند ما امیدواریم گارانتی برخی از محصولات ۵ ساله شود.  رسالت ما در خودروسازی باید به سمت کیفیت برود ما هرچه قدر به کیفیت توجه کنیم باعث افزایش محصولات ما می شود.

او افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

تیموری گفت: مدیریت زنجیره تامین در کل کشور یکی از بخش‌هایی است که نیاز به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در آن وجود دارد. به نحوی که با رشد استانداردها و تکنولوژی قطعات نیاز صنعت به قطعات های‌‌تک و الکترونیکی بیشتر شده و استفاده از فناوری‌های نوین اجتناب‌ناپذیر است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: افزایش کیفیت محصولات باعث افزایش مدت زمان گارانتی محصول می‌شود و این برای خودروساز مناسب است، چرا که مدت زمان بیشتری خودرو را در شبکه گارانتی خود دنبال می‌کند.

او گفت: بر همین اساس سایپا هم برای خودروی آریا برنامه‌ریزی کرده که با افزایش شرایط کیفی این خودرو گارانتی آن را در زمان عرضه به ۵ سال برساند و این خودرو با شرایطی که دارد کاملا قابل رقابت با خودروهای روز دنیا است چرا که برای این خودرو از یکی از بهترین قوای محرکه استفاده خواهد شد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=23045

دیدگاه شما

آخرین اخبار