- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروری ایران خودرو – سایپا

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛ درخواست‌کنندگان امداد و خدمات برای محصولات ایران خودرو از سراسر کشور باید با سرشماره ۰۹۶۴۴۰ و برای محصولات سایپا با سرشماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

این طرح با بهره گیری از ظرفیت های هر دو گروه خودروساز در راستای ارائه خدمات آغاز به کار کرده است. نمایندگی‌های کشیک در ۲۳۰ شهر اصلی برای ایران خودرو ۳۰۶ و برای سایپا ۲۱۵ عدد است. علاوه بر این ۲۵۰۰ امدادسیار توسط ایران خودرو و ۸۰۰ امداد سیار توسط سایپا مجموعا در ۱۴۳۱ شهر و روستا آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان این دو شرکت خواهند بود.

خدمات در دو شیفت در روز آماده فعالیت خواهند بود و در راستای تامین قطعات نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و اگر در منطقه ای یک یا چند قطعه وجود نداشته باشد، هماهنگی های لجستیکی برای انتقال قطعات مورد نیاز از نزدیک ترین شهر به محل مشتری تدارک دیده شده است.

در راستای انجام صحیح این طرح، برنامه‌های نظارتی به صورت آنلاین توسط ستاد مرکزی امداد در هر کشور انجام می شود و بازرسی های میدانی به صورت محسوس و نامحسوس هم در سراسر کشور فعال خواهد شد. به علاوه  اینکه نظارت بر این شبکه از طریق تماس تلفنی با مشتریان بعد از دریافت خدمت نیز انجام خواهد شد.

علاوه بر خودروهای این دو شرکت خودروسازی، خدمات حمل خودرو توسط نیروهای این شرکت برای بقیه خودروها هم با توجه به ظرفیت های تعیین شده انجام خواهد شد.