- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

هزینه ایاب و ذهاب امداد خودرو حذف شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛علیمردان عظیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از رایگان شدن هزینه ایاب و ذهاب نیرو‌های امدادی در مجموعه ایران خودرو خبر داد و گفت: از این تاریخ به بعد هزینه‌های محاسبه شده توسط شرکت پرداخت خواهد شد و هزینه ایاب و ذهاب از فاکتور مشتریان حذف می‌شود.

او با اشاره به ضرورت جبران زحمت نمایندگی‌های امدادی که همه ثروت خود را در مسیر ارائه خدمات هزینه کرده اند، گفت: امیدواریم با اصلاح قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو خدمات و زحمات این گروه جبران شود.

عظیمی با تاکید بر این که خدمات پس از فروش مهم‌ترین وظیفه خودروساز پس از تحویل خودرو است گفت: لازم است امدادگران به این موضوع توجه کنند که ارائه خدمت و در دسترس بودن برای تک تک افراد بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و سفارش کردن افراد صورت گیرد براین اساس باید برنامه‌ای داشته باشیم تا این خدمات برای همه افراد قابل دسترس بوده و گستردگی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو بر ضرورت در دسترس بودن قطعات تصریح کرد: در دسترس نبودن قطعه از هیچ کس پذیرفته نیست بنابراین باید همه قطعات در دسترس بوده و در کوتاه ترین زمان به دست مردم برسد در غیر این صورت منجر به نارضایتی خواهد شد.