توقیف شناور حامل ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق ‌در خلیج فارس
کد خبر: ۲۳۱۲۰ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ، مجتبی قهرمانی از توقیف یک فروند شناور حامل ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت:‌ با هماهنگی مقام قضایی، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در فاصله ۱۰ مایلی جزیره سیری، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۱۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۸ خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

قهرمانی خاطر نشان کرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این مهم از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت که در هماهنگی با بیگانگان به تاراج سرمایه‌های ملی مبادرت می‌کنند از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=23120

دیدگاه شما

آخرین اخبار