زمان اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های شمال
کد خبر: ۲۳۵۸ | تاریخ انتشار : ۱۰-۱۲-۱۴۰۰ - ۹:۳۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس راه مازندران با پیش‌بینی ترافیک فوق‌العاده سنگین در محورهای شمال گفت: از ۲۵ اسفند ماه اجرای طرح نوروزی در دستور کار ماموران پلیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛ یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه امسال ترافیک فوق‌العاده سنگینی را خواهیم داشت، اظهار کرد: تردد مسافران طی این نوروزی به استان مازندران افزایش خواهد یافت.

وی گفت: به‌منظور سلامت مردم و همچنین کاهش فوتی‌ها توجه به بحث،نصب نیوجرسی در جاده‌ها، روشنایی و ترمیم جاده‌ها در زمینه کاهش ترافیک موثر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ماه اجرای طرح نوروزی در دستور کار ماموران پلیس قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: این روزها اجرای طرح زمستانه در دستور کار قرار دارد که همکاری خود مسافران و دیگر سازمان‌ها به اجرای درست طرح، کاهش تصادفات و سواحل و همچنین تسهیل در عبور و مرور کمک خواهد کرد.

این مسوول با هشدار نسبت به‌ احتمال ریزش، رانش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

جهان‌تاب یادآور شد: رعایت فاصله طولی و قوانین، پرهیز از سرعت و سبقت و حرکات مخاطره‌آمیز و پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال به‌ویژه مناطقی که در با تابلو هشدار مشخص شده، ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر حضور مستمر پلیس راه در جاده‌ها برای آنالیز و تجزیه و تحلیل نیاز به همکاری سایر سازمان‌های مرتبط با امر ترافیک به‌ویژه راهداری، فرمانداری و شهرداری است که در بخش‌های خود پای کار باشند تا تصادفات کاهش یابد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران به شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2358

دیدگاه شما

آخرین اخبار