- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

فروش کشنده مدرن و پرقدرت امپاور ویژه اسفند

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛براساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کشنده تک محور امپاور BD500 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

بر این اساس کشنده امپاور BD500 با قیمت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی به فروش می رسد و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com [2])  قابل انجام است.

تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعلام‌ شده است.

این خودرو یکسال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.

در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.
کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو  ۵(EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ،تاخو گراف، رینگ فولادی (۹*۲۲.۵) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی ،سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) وسیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC)  و…می باشد.