- ماشین نیوز - https://www.mashinnews.com -

خودروی G-Class Edition ۵۵۰ مرسدس بنز معرفی شد

به گزارش ماشین نیوز [1] ؛نسخه ویژه و جدید خودروی شاسی بلند G-Class Edition ۵۵۰ مرسدس بنز معرفی شد و گویا فقط ۲۰۰ دستگاه از آن در آمریکا به فروش خواهد رسید. خودروی G-Class Edition ۵۵۰ مرسدس بنز در سه رنگ قرمز، خاکستری و سفید در دسترس خواهد بود و در داخل آن از روکش چرم استفاده شده است.

این خودرو جدید از یک موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ استفاده می‌کند که ۴۱۶ اسب بخار (۳۱۰ کیلووات) قدرت و ۴۵۰ پوند فوت (۶۱۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این شاسی بلند در ۵.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.

تنها اطلاعاتی که در مورد G-Class Edition ۵۵۰ داریم از یک پست در صفحه فیس بوک مرسدس بنز آمریکا به دست آمده است و هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان در دسترس بودن آن وجود ندارد.

کلاس G مرسدس بنز در سال ۲۰۲۱ رکورد فروش جهانی جدیدی را با ۴۱۱۷۴ تحویل به ثبت رساند. این شرکت سال گذشته ۸۵۲۳ مورد از آن‌ها را به ایالات متحده ارسال کرد که نسبت به سال گذشته ۱۰.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خودروی G-Class Edition ۵۵۰ مرسدس بنز

طبق آخرین گزارش ها، یک کلاس G تمام الکتریکی در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد. کانسپت EQG یک نگاه اجمالی و نزدیک به تولید، از این مدل آینده است.